Datos personales

Mi foto
Soy lo que soy. Lo que ves, es lo que hay.

martes, 8 de enero de 2013

Breathe...!

Avui hauria de començar donant-te les gràcies, un altre cop, per les mateixes raons de sempre. Encara que aquí et dono les gràcies per que has tornat a fer que redescobreixi les sensacions d’una activitat que em fa sentir lliure i que ja no recordava; patinar.
Aquest matí, quan m’he llevat per anar a l’ institut,  m’he enrecordat de tu, com de costum, però avui era diferent. Ha sigut com un agraïment a distància acompanyat d’un gran somriure mirant el meu “Longboard”. Em posa de bon humor pensar en les tardes que passem junts. Alomillor avui hauria de donar-te les gràcies per ficarme en aquest món,  tan peculiar, tan personalitzable, y sobretot tan divertit i entretingut, però una vegada més, te les dono per fer-me sentir tan lliure.  M’encanta sentir noves sensacions, i aquesta ha sigut una bona experiència per compartir. 
Posar un peu  davant, impulsarte, posar l’altre peu al darrera i volar... 




J



No hay comentarios:

Publicar un comentario